Geoblog.pl    wolven    Podróże    nie tylko Morze Czarne 2008    problematyczny nocleg

problematyczny nocleg

Rumunia
Rumunia, Bărcăneşti

Pomimo tego, że pomyliły nam się miasta, postanowiliśmy, że nie będziemy szukać właściwej drogi, tylko pojedziemy przez Ploiesti. Na wylocie z Bukaresztu złapaliśmy czerwonego pick-upa, prowadzonego przez młodego kolesia. Jechał właśnie do Ploiesti, ale my nie chcieliśmy dojechać do samego miasta, bo nasza droga odbijała wcześniej na zachód. A poza tym, musieliśmy znaleźć jakieś miejsce do spania. Znależliśmy je już za miejscowością, między polami kukurydzy, które nas nie do końca zasłaniały. Miejsce było nieszczególne jeszcze z tego powodu, że niedaleko nas była rafineria, która w nocy była dość głośna i kolorowo oświetlona. Do tego jeszcze dwóch miejscowych kolesi widziało nas, jak się kręcimy po drodze. Zaproponowali pomoc i pojechali. I jeszcze teren, na którym się rozbiliśmy, był chyba jakiś zaorany, bo przez środek namiotu przechodziła wielka bruzda, do której wpadaliśmy w nocy.