Geoblog.pl    wolven    Podróże    nie tylko Morze Czarne 2008    Marea Neagra

Rumunia
Rumunia, Eforie Nord

To my :)
korzystamy z okazji, że jesteśmy w miejscu z dostępem do neta - Eforia to miejscowość typowo turystyczna, ze wszystkimi charakterystycznymi dla takich miejsc osobliwościami: zatłoczone kempingi, tłumy wczasowiczów, zaśmiecone plaże i syf wszędzie, gdzie się nie obejrzeć... Jeden nocleg spędziliśmy właśnie na takim kempingu (Meduza - 24 leje za 2 osoby + namiot). Komfort łazienki średnio satysfakcjonujący - ale jest bieżąca woda, prysznic z węża i ubikacje "na małysza" ;)

Pogoda dopisuje (lub nie dopisuje - kto co lubi) - temperatury codziennie grubo powyżej 30 st.C, upał doskwiera od 9 rano uff... W cieniu jest prawie znośnie, szczególnie jak się ma pod ręką zimne piwko ;)

Za chwile wychodzimy na wylot i kierujemy sie do Vama Veche, gdzie chcemy zostać na noc. Miejmy nadzieję, że tam będzie trochę spokojniej.
Nasze plany na najbliższe kilka dni to posiedzieć trochę nad morzem. Z Vama kierujemy się do Bułgarii. Tam chcemy zobaczyć trochę tamtejszych, podobno jeszcze bardziej pustych (po prostu pustych!) plaż. Póki co to myślimy o dotarciu najdalej do Warny, ale to nic pewnego.

patryha
patryha - 2008-08-09 17:45
Czołem podróżnicy :) Ciekawą trasę wybraliście... tak sie składa, że w przyszły weekend też sie wybieram w tamte strony tyle, że własnym transportem, tak więc czekam z niecierpliwością na najświeższe relacje, porady..co warto odwiedzić a gdzie lepiej nie tracić czasu.. Nie omieszkajcie też podawać w przybliżeniu ceny różnych usług :D
Pozdrawiam serdecznie. Bawcie się dobrze.
Patrycja (taaaa, ta koleżanka ze studiów Pałki, tzn. Kasi Pałki ;p) .